Service by EQUA

Door proactief onderhoud blijven onze technici de meeste storingen een stap voor. Maar natuurlijk zijn er ook storingen die niet voorkomen kunnen worden. Bijvoorbeeld storingen die veroorzaakt worden door defecte elektronische componenten of storingen die veroorzaakt worden door slijtage. Maar het is natuurlijk ook mogelijk dat u hulp nodig hebt bij het werken met Outlook, Word of een andere applicatie en ook dan kunt u op EQUA rekenen. Wij helpen onze klanten graag, goed, snel en betaalbaar.


Om u goed te kunnen helpen is het van belang dat wij uw netwerk kennen, dat uw netwerk goed gedocumenteerd is en dat uw netwerk goed onderhouden en in orde is. Want ook voor IT geldt dat het ‘fundament’ solide moet zijn. Is uw netwerk bij EQUA in onderhoud dan voldoet uw IT  hier natuurlijk aan en dan verbinden wij u bij elk serviceverzoek meteen door met een beschikbare technicus.


Is uw netwerk niet bij EQUA in onderhoud en u hebt geen urencontract? Ook dan helpen wij u graag. Wij geven wel voorrang aan klanten die hun netwerk door EQUA laten beheren of een contract hebben, maar dat is natuurlijk vanzelfsprekend. U betaald zonder contract of beheer wel een starttarief en serviceverlening gaat op basis van ‘best effort’. Maar waarom zou u  voor deze 'ad hoc' servicevorm kiezen? Als IT voor u belangrijk is en u wilt snel én goed geholpen worden dan is dit u toch wel 2,47 per dag waard? Want een netwerk met één server onderhouden wij al voor dat bedrag én dat is met garanties. Met een goed onderhouden netwerk hebt u een veilig netwerk en blijft u hinderlijke storingen in de meeste gevallen één stapje voor.


Wilt u meer weten over onze servicemogelijkheden en tarieven? Lees dan de informatie op onze website, stuur een  e-mail naar sales@equa.nl of bel 045-544 23 23 en kies optie 1.

Wilt u dat wij contact met u opnemen? Vul dan het informatieformulier in en wij nemen snel contact met u op.

EQUA - de IT partner voor het Limburgse MKB